Sohbet Numaraları

 


Başınıza bir olay geldiğin de ilk aklımıza gelen soru;"Bu neden benim başıma geldi?"Evet neden senin başına geldi hiç düşündün mü?Peki ya cevabını bulabildin mi ? Sohbet hatları Bir çok olay senin başına gelirken küçük küçük sinyaller vererek gelir.Ben geliyorum der.Gelen sinyaller farklı farklı olduğu için sen o sinyalleri birleştiremedin,sana dikkatli olman konusunda iç sesin belki de bağrtdı ama sen duymadın veya duymak istemedin.İşine gelmedi veya öyle olmasını istediğin için duymak istemedin.Çoğu durumlarda sana önceden haberler gelir ,belirtiler gelir ama sen nedense hep bir arka plana atarsın herşeyi.Sonra da zaman zaten geçmiş olur ve başına gelömedik işler gelmez.Çünkü sana gelen sinyaller sen önemsemedin ve sonrasında da neden herşey benim başıma geliyor diye hayıflanıyorsun.Hayat hiç kimseye daha şevkatli veya daha acımasız davranmıyor.Sen kumdan kale yapmak için uğraşıyorsun.Ve tebrik ederim yaptın da öyle bşir kale yaptın ki başardın. Sohbet hattı Ama unuttuğun bir şey var deniz kenarındasın küçücük bir dalga gelse kalen yıkılacak.Adım atmadan önce her şeyi planlamalısınız,ne yapacağınıza karar vermelisin.Belki bir adım  sonrasını tam olarak bilemeyebilirsiniz ama en azından olacaklar hakkında küçükte olsa bir düşünceniz olabilir.İnsanların en büyük hatası da bu ,yapılacak olanları planladıktan sonra kenara çekilip,olacakları izlemek oluyor.Aksine yapacağınız herşeyi yaparken bir adım sonrasını mutlaka düşünmeniz gerekecektir.Sonra neden hep benim başıma geldi diye dövünmemelisiniz.Sohbet telefonları,kişilerin yaşadıkları ne varsa ,aslında kendilerinden kaynaklı olabileceğini belirtecek.Kendinizi sorgulamadan önce ,neden herşey benim başıma geliyor demeden önce ,size gönderilen mesajları ,sinyalleri neden kulak arkası yaptınız bence onu bir düşünün.Kişilerin zaman içerisinde yaşadıkları her ne varsa bunları yaşamalarına kendileri neden olmuştur. Sohbet numaraları Çünkü iyi veya kötü hayatınızda yaşayacağınız her ne varsa bunun yaşanacağına dair size mutlaka işaret gelmiştir.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Canlı sohbet hattı

Canlı Sohbet Hatları

Canlı sohbet hatları